به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی ایساکوعلی نمکین با اشاره به این مطلب خاطرنشان کرد: ارتقای رضایت مشتری موضوعی است که به عنوان تنها دغدغه اصلی ایساکو در سال جاری مطرح بوده و بنابر تاکید مدیرعامل ایساکو و احترام به حقوق مشتریان از هیچ هزینه ای در این خصوص کوتاهی نمی کنیم.
او با بیان این که مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو امسال را سال جهاد تولید و رضایت مشتری نامگذاری کرده است، یادآور شد: با توجه به برنامه اصلاحی که برای شبکه از زمان تامین تا توزیع در نظر گرفته ایم عزم خود برای تحقق این برنامه تا پایان امسال را جزم کردهایم.
نمکین یکی از موضوعات مهم در افزایش رضایت مشتری را افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات و توزیع قطعات اصلی با کیفیت، عنوان و خاطرنشان کرد: ایساکو هم اکنون بزرگترین شبکه خدماتی نمایندگی و فروشگاهی را در سطح کشور در اختیار دارد و بر اساس آمار تاکنون با رشد 30 درصدی توزیع قطعات یدکی در نمایندگیها نسبت به مدت مشابه سال گذشته توانست عملکرد خوبی را ارایه کند، ولی این ابتدای کار ماست و مسیر همراهی با مشتری همواره در حال توسعه است.
وی همچنین به تشکیل کمیته تحول در ارایه خدمات ایساکو اشاره کرد و گفت: در 12 دفتر منطقه ای و در ستاد، کمیته تحول با حضور نمایندگان منتخب هر منطقه تشکیل شده که ارتقای خدمات پس از فروش و رشد شاخص رضایت مشتری، چابکسازی ساختار سازمانی و شفاف سازی رویه ها و فرآیندها، توسعه تعامل با نمایندگیهای شرکت، تامین مناسب کمی و کیفی قطعات و حذف موانع پیش روی خدمات رسانی از اهم موضوعات این کمیته در طرح تحول خدمات پس از فروش ایساکو محسوب میشود.