خودرو امروز

هفته نامه تخصصی صنعت خودرو

خودرو امروز

هفته نامه تخصصی صنعت خودرو

ارایه مدل استثنایی پژو در اروپا

عصر خودرو : با ارایه نخستین خودرو دیزلی تمام هیبریدی 3008 HYbrid 4 ، پژو فصل تازه ای را در تاریخ خودروسازی رقم خواهد زد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» ترکیب موتور دیزلی 2.0 لیتری HDi  bhp 163 و موتور الکتریکی  bhp 37 ترکیبی مناسب برای یک خودرو هیبریدی است.

برخلاف خودروهای هیبریدی قبلی که موتورهای بنزینی کم مصرف را انتخاب کرده اند موتور دیزلی 3008      HYbrid4  نیز توانسته با ترکیب مناسب در این زمینه موفق باشد .

پژو 3008 Hybrid4  بنا به درخواست مشتریانی که طرفدار تکنولوژی هستند طراحی شده است.

ازنظر عملکرد این مدل هنگام شتاب گرفتن از قدرت هر دو موتورالکتریکی و دیزلی استفاده می کند.

این خودرو یک Crossover با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد است که در فرانسه تولید خواهد شد و امسال در بازار اروپا ارایه می شود


مرسدس بنز 2012 CLS63 AMG فوق العاده و هیجان انگیز

عصر خودرو : طراحی هیجان انگیز ، کارایی فوق العاده و بهره وری بالا در مصرف سوخت ویژگی هایی است که در مرسدس بنز2012 CLS63 AMG جمع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» بهترین خودرو کوپه 4 درب به یک موتور توسعه یافته جدید  AMG V8 biturbo مجهز شده است که 557 اسب بخار قدرت دارد  .

مصرف سوخت در این خودرو 7 سرعته در مقایسه با مدل قبلی  تا 32 درصد بهبود یافته است.

ترکیبی از یک  AMG RIDE CONTROL اسپرت با یک سیستم کنترل الکترونیکی نوسانات ویژگی های دینامیکی حداکثری را دارد.

از نظر ظاهری نیز با چراغ های جدید و اسپرت بسیار زیبا طراحی شده است.

در واقع CLS63 AMG جدید ادامه داستان موفقیت مدل های قبلی  CLS55 AMG  و  CLS63 AMGاست.




مدل تازه هیوندایی بازار را تکان می دهد

عصر خودرو : هیوندایی قصد دارد با ارایه مدل جدید مدرن و پویا ix20 امسال بازار MPV را تکان دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» این خودرو ظاهر منحصر به فرد و رانندگی عالی با صفات کلیدی MPV را به شکل بی سابقه ای ترکیب کرده است.

هیوندایی وعده داده است که این خودرو معیاری برای خودروهای گروه  B آینده باشد.

هیوندایی ix20 تازه ترین مدل این شرکت برای پیوستن به خودروهای بسیار محبوب رده 'i  در اروپا  است که راحتی ، کیفیت و زیبایی را برای مشتریان هیوندایی ارایه می کند.

 این خودروساز این مدل را با دو نسخه بنزینی و دیزلی اتومات و غیر اتومات 1.4 لیتری ارایه خواهد شد.

ارایه متفاوت تویوتا 2012 Scion FR-S

عصر خودرو : مدل مفهومی Scion FR-S که امسال در نمایشگاه نیویورک به نمایش گذاشته شد حالا نمونه اولیه آن در آلمان در حال تست شدن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» نخستین تصاویر از تویوتا مفهومی  FT-86  Scion FR-S  2 سال قبل منتشر شد .

تصاویر جدید نشان می دهد که این مدل در طراحی ظاهری تهاجمی تر و متفاوت ازمدل مفهومی قبلی است .

موتور توربو شارژ این خودرو 4 سیلندر 2.0 لیتری احتمالا  تا 300 اسب بخار قدرت خواهد داشت.

با تغییرات ایجاد شده در این نمونه  این خودرو در مصرف سوخت بهینه سازی شده است.

Scion FR-S یک خودرو 6 سرعته غیر اتومات است  که ابتدا فروش مدل دیفرانسیل عقب این خودرو پس از ارایه آن در نمایشگاه لس آنجلس از سال آینده آغاز خواهد شد .


در بازار روز سه شنبه؛20هزارتن بنزین معامله نشد

پرشین خودرو: رئیس اداره قیمت‌گذاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: دومین عرضه بنزین که روز گذشته انجام گرفت، معامله نشد و ادامه عرضه به امروز چهارشنبه موکول شد.
به گزارش«پرشین خودرو» به نقل از فارس، محمدرضا شادمانی، اظهار داشت: محموله 20 هزار تنی بنزین دیروز سه شنبه عرضه شد که به فروش نرفت و امیدواریم امروز چهارشنبه به فروش برسد چون ادامه عرضه به امروز موکول شد.
وی افزود: تا حدودی روی قیمت پرمیوم ما رقابت وجود داشت چنانکه در عرضه اولیه اختلاف ما با خریداران بین 40 تا 45 دلار بود اما این اختلاف در عرضه جدید به 5 تا 10 دلار رسید و خریداران درخواست کردند عرضه امروز هم تمدید شود که مورد موافقت قرار گرفت.
رئیس اداره قیمت گذاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه به احتمال قوی آن اختلاف 5 تا 10 دلاری هم حل شده امروز معامله انجام خواهد شد، اضافه کرد: ما عرضه را براساس قیمت نفت به اضافه 70 دلار انجام دادیم و تا قیمت نفت به اضافه 65 دلار نیز پایین آمدیم.
وی تصریح کرد: تصور ما این است که خریداران قیمت نفتا به علاوه 60 یا 65 دلار را بپذیرند چرا که کمتر از آن چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.
شادمانی گفت: این عرضه تا سه‌‌شنبه هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت یعنی اگر امروز چهارشنبه این محموله 20 هزار تنی فروشی نرود سه‌شنبه آینده با همین شرایط عرضه خواهد شد.
وی با بیان اینکه ما چیزی به نام قیمت ثابت نداریم، افزود: آنچه داریم نفت به علاوه هفتاد دلار است، چنانکه از نظر ما منطقی در نرخ‌گذاری وجود دارد که باید رعایت شود.
وی با اشاره به تحویل بنزین در بندرعباس و روی دریا، گفت: کمتر از 20 هزار تن برای کسانی که بنزین را روی دریا تحویل می‌گیرند صرف نمی‌کند و آماده‌ایم در صوت نیاز خریدار حتی تا 30 هزار تن نیز عرضه کنیم