خودرو امروز

هفته نامه تخصصی صنعت خودرو

خودرو امروز

هفته نامه تخصصی صنعت خودرو

قیمت بیمه خودرو سه برابر شد

عصر خودرو : با دو برابر شدن نرخ دیه، حق بیمه شخص ثالث برای خودرو پراید 500 هزار تومان ،سمند 600 هزار تومان و مسافر کش ها 800 هزار تومان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از روزنامه روزگار بنا بر ماده 2 دستورالعمل جدید حق بیمه  شخص ثالث وسایل نقلیه شخصی  که برای حمل انسان ساخته شده و ظرفیت مجاز آن با احتساب راننده حداکثر 6 نفر است به ازای هر هزار ریال مجموع تعهدات مالی و بدنی برای وسایل نقلیه 4 سیلندر با نرخ 5 در هزار  از 200 هزار تومان به 600 هزار تومان افزایش یافته است.

نرخ حق بیمه شخص ثالث سواری پراید که به نوعی نماد خودرو طبقه متوسط جامعه محسوب می شود از 200 هزار تومان با حدود سه برابر افزایش به 510 هزار تومان در سال افزایش یافت.

این نرخ حق بیمه بر اساس دستورالعمل جدید بیمه مرکزی با حداقل دوبرابر افزیش نرخ دیه حق بیمه شخص ثالث بیش لز دوبرابر شده است.

بر اساس این دستورالعمل جدید که قرار است از 16 خرداد ماه امسال اعمال شود از این پس دارندگان وسایل نقلیه سواری با بیش از 200 درصد افزایش حق بیمه و بدون تخفیف عدم خسارت از 430 هزار تومان تا 670 هزار تومان ،وسایل نقلیه بارکش 800 هزار تومان و وسایل نقلیه عمومی از یک میلیون تا دومیلیون و424 هزار تومان حق بیمه پرداخت می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد